piątek, 24 lipca 2015

Pozytywności wśród pewnych zaległości




fot: Agata Grzebiela
Zaległości. Wychodzące niemal z każdego pola na które się zdecydowałam. Część z nich mam na własne życzenie. Ot lenistwo, ot co . Jedna osoba szczególnie mi pomaga w spijaniu tego niezbyt smacznego piwa, za co jestem jej bardzo wdzięczna. Mam nadzieje, że sprawa zakończy się pozytywnie. Inaczej zawiodę nie tylko siebie. Kilka miesięcy temu odkryłam, że cierpię na chroniczny brak systematyczności. Tyle tego się ostatnio nawarstwiło i bardzo mnie przeraziło. Aby się od tego zdystansować, pojechałam sobie odrobinkę po koncertować. Drugie muzyczne parkowanie polanickie było idealną okazją do spotkania ze znajomymi, pozytywnie zakręconymi.
fot: Agata Grzebiela

Kolejna solowa odsłona Maćka Balcara. Jak zwykle niewiele oczekiwałam, a i tak mnóstwo pięknych i zaskakujących wspomnień zarówno od artystów, oraz publiczności zgromadzonej w obiekcie dostałam. Choć koncertowi kompani na wszelkie sposoby usiłują mi wytłumaczyć dlaczego, do dziś nie mogę uwierzyć w coś tak wspaniałego. Takie moje bardzo lubiane energetyczne bateryjki, które teraz ogromnie się przydają. Zwłaszcza kiedy jesień nieco zmian w życiu zapowiada. Za większość z nich, asystent osobisty odpowiada. Tak, wreszcie go mam. Program działa na razie do końca roku kalendarzowego. Zrobię wszystko, aby trwał jak najdłużej się tylko da. Od września, więc ostro działamy. Nowa praca, koncerty i pewne spotkania w mych planach zapisane. Oby trochę z nich było zrealizowane

Fot: Magdalena Antoniak

4 komentarze:

  1. A już myślałam, że ten brak systematyczności i gromadzenie zaległości to tylko tak u mnie...:))) Cieszę się,że mam tak miłe towarzystwo! A tak serio, super,że tyle ważnych spraw się u Ciebie dzieje! I tyle dobrej energii:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inna Mamo. Mam nadzieję, że wkrótce odnajdę systematyczność

      Usuń
  2. Witam, wpadłam przypadkiem i chyba zostanę. Widzę ciekawy blog i przesympatyczną dziewczynę. Tak trzymać! A jeśli tylko masz ochotę to zapraszam do mnie http://moje--zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo mi miło.Twój również jest ciekawy. Wkrótce nowy wpis

      Usuń