piątek, 11 stycznia 2013

W świecie grafiki, czyli...

Odkąd przed czternastu laty w mojej podświadomości na stałe zagościło łączę internetowe mój tamtejszy świat bardzo się zmienił.
Przeglądając kolejne serwisy, ich budowa zaczęła mnie fascynować od swej strony graficznej, bo to było właśnie indywidualne wśród wielu takich samych /tematycznie rzecz jasna :-P stron/. Aby zaspokoić swą niebywałą ciekawość szukałam informacji...
Któregoś dnia całkiem przypadkiem, zobaczywszy mojego brata, w trakcie obróbki graficznej jakieś fotografii nieśmiało poprosiłam go o zainstalowanie używanego właśnie programu.
Zainstalował i przepadłam
Tworzyłam swoje pierwsze dzieła, zmieniałam, a z czasem zaczęłam "pokazywać"w sieci. Może  to nie były arcydzieła, ale ćwiczyłam rękę, zdobywałam doświadczenie i... pojawiła się oferta pracy...

Kartka DL
jeden z moich projektów
strona zewnętrzna i wewnętrzna
Po krótkim zastanowieniu przyjęłam ofertę.
Wiadomo jak jest dzisiaj z pracą tym bardziej z towarzyszami, takimi jaki mój


Projekt nr 2

Niestety ze zleceniami krucho, więc jakby ktoś coś to ja chętnie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz