wtorek, 19 marca 2013

Słodki smak muzyki




Dżem symfonicznie
16.10.11
Nałogi, wszyscy w koło mówią, jakie to potrafią być wyniszczające zabijające w ludziach człowieczeństwo, ale czy na pewno?


U mnie zaczęło się dość niewinienie. Któż nie chciał choć raz w życiu naśladować starszego rodzeństwa? Doskonale pamiętam czasy kiedy brat w trakcie letnich obozów, czy ognisk brał do ręki swą prywatną gitarkę i rozbrzmiewały pierwsze dźwięki ukochanych szlagierów, Wszyscy nieco, starsi ode mnie znajomi byli zdziwieni skąd zmam utwory Dżemu = jednego  klasyków polskiej sceny rockowej odpowiadałam wtedy „Nadszedł wreszcie ten czas  Z biegiem dni moja sympatia do zespołu rosła. Ponadczasowa  prawda w tekstach podana w bardzo prosty sposób – dźwiękami  i wokalem. Niesamowitym. po prostu. Bez zbędnych ozdobników wizualnych. Przesłanie o wolności , które łączy niezależnie od wieku płci, czy fizyczności W trakcie koncertu nie ma barier Jesteśmy razem,  brak wtedy jakichkolwiek stereotypów Po prostu płyniemy wspólnie na blusowej fali.



Czym są dla mnie ich live’y?: Oderwanie od codzienności nie zawsze wesołej. Chciałoby zawsze jeździć na ich koncerty a po nich tak cichutko  liczyć na odrobinę szczęścia w poniższej postaci
Ja i Dżemy -)
Backstage
16.10.11


"



Dziękuję za to, że mogłam ich spotkać na swym poszukiwawczym samej siebie szlaku. 

7 komentarzy:

  1. Ewa muszę jeszcze dodać że apetyt rośnie w miarę jedzenia i im więcej Dżemujesz tym więcej ich potrzebujesz - ja tak mam
    musze też dopisać że dzięki miłości do Dżemowców mamy siebie - niesamowite gro Dżemików - wspaniałych i cudownych ludzi

    i na koniec szacunek i 6+ za zdjęcie dla Jasia - powinno być największe!
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak z tą potrzebą to masz 300% racji,dlatego tak na maj czekam <3 Nie chce nawet myśleć, co było, gdyby ich nie było.
      Wiem, że z Jasiem i Adamem malutkie, bo poziome ,ale ufam nadrobić zaległości w najbliższym czasie :-P
      Za ocenę dziękuję, jeśli obiektywna :-D, Obie wiemy o Twej "miłości" do J.B.
      Ściskam ciepło

      Usuń
    2. Ewa nie chodzi o to że zdjęcia są malutkie, a o gest Jasia jedyny przykucnął! Biorąc pod uwagę że ty nie wstaniesz to naprawdę piękny gest - sama często widzę jak ktoś z góry mówi coś do Gabrysia - a on wtedy nawet nie reaguje, dlatego to co zrobił mnie tak ujęło :) moja miłość do niego zresztą odwzajemniona nic tu nie ma do rzeczy ;)
      Ewcia dlaczego moja ocena miałaby nie być obiektywna?
      uściski

      ps. bardzo dziękuję za niespodziankę (banan na twarzy)

      Usuń
    3. Wiem, skapnęłam się dopiero po kilku dniach :-P. Z Maćkiem man podobne, z Krzyżaków.
      Wy się z Jaśkiem oboje miłujecie wzajemnie, dlatego napisałam "nieobiektywna" :-D
      P. s Nie ma za co. Mam nadzieję, że widzisz tam to, co dla mnie było najpiękniejsze <3

      Usuń
    4. Ewa ja też bardzo cenię tego pana, za podobne :))) i czekam na więcej - nie tylko zdjęć

      Usuń
    5. Ale którego pana? Maćka, czy Jaśka? Doczekasz się wkrótce.:-)))))))))

      Usuń
    6. Oczywiście wszystkich, ale pisałam o Maćku - mamy o nim bardzo podobne zdanie ;)

      Usuń